١٣٩٩/٠٣/٢٨ ١١:١٧ ق ظ
کد خبر : ٧٢٠٢١
روز گذشته صورت گرفت،
مجمع پترول با انجام سه مصوبه مهم برگزار شد
روابط عمومی گروه سرمایه گذاری ایرانیان از افزایش سرمایه 25 درصدی پترول و تغییر نام این شرکت به شرکت سرمایه گذاری و توسعه تکمیلی صنایع پتروشیمی خلیج فارس و واگذای سهام شرکت مدبران اقتصاد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری ایرانیان (پترول)، روز گذشته( 27 خرداد ماه 99 )در محل سالن شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در دو مقطع زمانی ابتدا 8/30 و بعد در ساعت 10/30 صبح با حضور ارکان و سهامداران مجمع گروه سرمایه گذاری ایرانیان برگزار شد.
بر اساس این گزارش، مصوبات مجمع ابتدا افزایش سرمایه 25 درصدی پترول به تصویب رسید و سرمایه این ‏شرکت از مبلغ 2000 به 2500 میلیارد تومان افزایش یافت که ‏350 میلیارد تومان از این تأمین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 150 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته ‏اعمال انجام شد.
این افزایش سرمایه صرف جبران مخارج سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و اصلاح ساختار مالی می‌شود.‏
مصوبه قطعی دوم مجمع نیز موافقت با واگذاری ۹۹/۹۶ درصد سهام شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد از طریق مزایده عمومی بود که به تصویب رسید.
همچنین در این مجمع تغییر نام شرکت از شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه تکمیلی صنایع ‏پتروشیمی خلیج فارس به صورت مشروط به تصویب رسید که پس از تایید نهایی سازمان بورس قطعیت پیدا خواهد کرد.
 
 
 
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :