١٣٩٩/٠٤/٠٨ ١١:٥٩ ق ظ
کد خبر : ٧٢٠٣٨
مدیرعامل مبین انرژی در مجمع سالیانه خبر داد:
خودکفایی تولید ۳۶۰۰ قطعه در شرکت مبین انرژی خلیج فارس
مديرعامل مبين انرژي خليج فارس گفت: در حوزه تقویت داخلی سازی اقلام مورد نیاز شرکت مبین انرژی خلیج فارس کمیته ای پیگری بررسی و تولید اقلام وارداتی است و در این حوزه توانستیم 3600 قطعه مورد نیاز را داخلی سازی کنیم.
به گزارش خبرنگار سهام انرژی صبح امروز(8 تیر 99) مهندس علیرضا شمیم مدیرعامل شرکت مبین انرژی خلیج فارس در مجمع عمومی عادی ساليانه این شركت ضمن بیان این مطلب خودکفایی را از افتخارات مبین انرژی خلیج فارس دانست.
مدیرعامل شرکت مبین در زمینه افزایش سرمایه شرکت گفت: در سال 84 و 92 افزایش سرمایه داشتیم و در حال حاضر نیز در حال بررسی افزایش سرمایه و دریافت مجوز آن از محل آورده نقدی این افزایش سرمایه هستیم.  در تلاشیم این افزایش سرمایه را برای سال جاری محقق کنیم.
وی در حوزه تولید شرکت گفت: تولید این شرکت در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ با جذب مشتری‌های جدید افزایشی بوده است. همچنین با هر نوسان تولید در این شرکت، ۴۲ درصد تولید صنعت پتروشیمی کشور تحت تأثیر قرار می‌گیرد بنابراین این شرکت، نمی تواند لحظه‌ای فعالیت خود را متوقف کند.
وی در حوزه حفاظت محیط زیست اظهار داشت: این شرکت برای ۱۰ سال متوالی گواهی عدم آلایندگی را از سازمان حفاظت محیط زیست دریافت کرده است که ارزش این گواهی حدود ۸۰ میلیارد تومان است.
شمیم درباره تصفیه 500 متر مکعب پساب روغنی و تبدیل آن به آب غیر شرب برای مصارف بهداشتی و فضای سبز را نیز از جمله پروژه های این شرکت دانست که انجام این پروژه 75 درصد پیشرفت داشته است.
بر اساس این گزارش واگذاري صد درصد سهام شركت آپادانا به مبين انرژي خليج فارس به سهامداران در مراسم مجمع عمومی عادی سالیانه امروز اعلام شد.
همچنین در انتهای جلسه شرکت مبین انرژی خلیج فارس به ازای هر سهم ۱۸۵ تومان سود تقسیم شد که این میزان ۹۰ درصد سود محقق شده است و ظرف دو هفته آینده سود تخصیص داده شده از طریق سامانه سجام‌ به سهامداران حقیقی پرداخت می‌شود.
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :