١٤٠٠/٠٧/١٨ ١١:٤١ ق ظ
کد خبر : ٧٢٧٦٩
با ارسال نامه ای از سوی سازمان خصوصی سازی،
اعلام تنفس یک هفته‌ای مجامع عمومی هلدینگ خلیج فارس+ویدئو
مجمع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق العاده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با توجه به درخواست سازمان خصوصی‌سازی به مدت یک هفته اعلام تنفس کرد.
به گزارش خبرنگار سهام انرژی، در حالی که این مجامع قرار بود امروز 18 مهر 1400  بر اساس آگهی مجامع منتشر شده، برگزار شود، دقایقی بعد از آغاز مجمع عمومی سالیانه فارس، بعد از قرائت قرآن و استقرار هیات رییسه، با قرائت نامه سازمان خصوصی سازی به مدت یک هفته تنفس برگزاری مجمع اعلام شد و به موجب این نامه، جلسه امروز با وجود آمادگی کامل هلدینگ خلیج فارس و حتی با حضور محدود خبرنگاران نیز، منتفی گردید.
در نامه سازمان خصوصی سازی آمده است که به کلیه شرکت‌های سرمایه‌پذیر مبنی بر ضرورت اعلام تنفس در برگزاری کلیه مجامع  آن شرکت‌ها تا اعلام‌ مصوبه شورای عالی بورس در خصوص تمدید اعمال مدیریت و مالکیت سهام عدالت توسط دستگاه‌های مادر تخصصی مربوطه  با توجه به دستور وزیر اقتصاد ابلاغ می شود.
گفتنی است، این موضوع در دستور کار جلسه شورای عالی بورس مورخ بیستم مهر ۱۴۰۰ قرار دارد و تا زمان ابلاغ این تصمیم به مدت حداکثر یک هفته برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌‌پذیر شامل این نامه، اعلام تنفس می‌شود.
با توجه به اعلام تنفس یک هفته ای، قرار است مجمع عادی سالیانه و فوق العاده هلدینگ خلیج فارس در تاریخ یکشنبه 25 مهر 1400 برگزار شود.

برچسب ها
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :