١٣٩٦/١٠/١٣ ٧:٥٨ ق ظ
کد خبر : ٧١١٠٤
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس به سهام انرژی گفت:
مجلس، موضوع قیمت‌گذاری و فروش محصولات نفت‌وگاز را دنبال خواهد کرد
فروش محصولات نفت و بویژه گاز از موضوعات اساسی و قابل بررسی است که مجلس شورای اسلامی برای انجام بهینه آن متمرکز شده  ودر سال ۹۷ این موضوع با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.
به گزارش خبرنگاز اعزامی سهام انرژی به بندرعباس، احمد مرادی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم عملیات بارگیری سکوی فار A14 به خبرنگار ما گفت: ما دو موضوع اساسی را دنبال می کنیم یکی تولید و دیگری فروش است. در زمینه فروش و بازار می خواهیم شرایط و تسهیلاتی را فراهم کنیم تا محصولات و فراورده ها در بازار، بویژه بازار سرمایه به راحتی معامله شود.
وی گفت: بازار سرمایه و سرمایه گذاران خرد می توانند هدایت بازار را به عهده گیرند به شرطی که قیمت در بازار قابل رقابت باشد. اما موضوع اساسی میزان عرضه محصولات به بازار است. ما باید بتوانیم این میزان را به حد نصاب عرضه در بازار بورس برسانیم که این مهم می تواند با سرمایه گذاری بیشتر در حوزه نفت و گاز محقق شود.
مرادی افزود: قبل از فروش نیز میزان تولید و سرمایه گذاری باید هدف قرار گیرد تا محصولات هم به میزان کافی در بازار وارد شود. بنابراین تولید و فروش دو مقوله اساسی است که باید به صورت همزمان در بازار تعادل ایجاد کند. 
برچسب ها
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :