١٣٩٨/٠١/٣١ ١٢:٣٥ ب ظ
کد خبر : ٧١٣٦٣
سهام انرژی گزارش می دهد:
جای بورس انرژی درتقویم نمایشگاه بورس امسال خالی است
بر اساس انتشار تقویم نمایشگاه بورس امسال که دوم اردیبهشت برگزار می‌شود، بورس انرژی هیچ نشست خبری و تخصصی ندارد و تاکنون هیچ برنامه ریزی برای برگزاری نشست خبری به عنوان نهاد پاسخگو در زمینه عرضه کالای نفت و فراورده‌های آن، نکرده است.
به گزارش سهام انرژی از ستاد خبری برگزار کننده نمایشگاه بورس بانک وبیمه ( فاینکس ۲۰۱۹ ) ، علی رغم پیگیری های مکرر ستاد خبری برای برگزاری نشست خبری برای بورس انرژی، اما این بورس برنامه ای برای برگزاری چنین نشستی هماهنگ نکرده است.
بر اساس تقویم منتشر شده ستاد خبری نمایشگاه بورس امسال، سه رکن سازمان بورس از چهار رکن اصلی ، یعنی بورس کالا، فرابورس و شرکت بورس تهران در نمایشگاه امسال حضور داشته و نسبت به برگزاری نشست خبری اعلام امادگی کردند اما دراین بین بورس انرژی به عنوان دیگر رکن بورس ها، برنامه ریزی برای تعامل با حوزه خبری ندارد.
گفتنی است که بورس انرژی در دوره های قبل این نمایشگاه، نشست خبری برگزار می کرد و پاسخگوی خبرنگاران رسانه ها بود اما امسال با وجود خبری بودن این حوزه به لحاظ عرضه نفت و فراورده های آن، فعلا آمادگی پاسخگویی ندارد.
نمایشگاه بورس بانک و بیمه با حضور گسترده فعالان بازار سرمایه و بازار پول، در تاریخ دوم تا پنجم اردیبهشت ماه سال ۹۸ در نمایشگاه بین المللی تهران کار خود را آغاز می کند.
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :