١٣٩٨/٠٢/٠٣ ٤:٣٦ ب ظ
کد خبر : ٧١٣٦٧
"سهام انرژی" گزارش می دهد:
رفع ابهامات درعرضه سهام پتروشیمی نوری به بورس
صبح امروز علی صحرایی مدیرعامل بورس و اوراق بهادار تهران در پاسخ به سوال "سهام انرژی" در زمینه عرضه پتروشیمی نوری به بورس گفت که پتروشیمی نوری در حال جمع آوری و تکمیل اطلاعات است تا وارد بورس شود. ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در ساعاتی بعد از اعلام این خبراظهار داشت: منتظرصورت های مالی سال ۹۷ هستیم تا عرضه سهام در بورس انجام شود.
به گزارش سهام انرژی از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه صبح امروز(۳ اردیبهشت)علی صحرایی مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار تهران در پاسخ به سوال خبرنگارسهام انرژی که بالاخره علت تاخیر عرضه چند شرکت پتروشیمی دربورس چیست؟، گفت: اگر شرکتی اعلام حضور در بورس را داشته اما عرضه نشده قطعا مشکلات عرضه داشته است که پتروشیمی نوری یکی از آن‌هاست.
وی در ادامه افزود: با وجودی که پتروشیمی نوری قبلا اعلام عرضه سهام به بورس را اطلاع رسانی کرده بود اما همچنان این عرضه به دلیل مشکلات حسابرسی و اختلافاتی که بین پتروشیمی نوری و شرکت ملی صنایع پتروشیمی است فعلا عرضه آن مشخص نشده است.
صحرایی گفت:‌بورس یک بازار شفاف است و هر زمانی وضعیت شرکتی به صورت شفاف مشخص نشود نمی تواند وارد بورس شود.
با پیگیری های سهام انرژی از علی ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (به عنوان سهامدار اصلی پتروشیمی نوری)، وی ضمن رفع موانع و عرضه سهام پتروشیمی نوری به بورس گفت: در حال حاضر اختلافات و موانع ورود پتروشیمی نوری به بورس برطرف شده است و منتظر ارائه صورت های مالی سال ۹۷ پتروشیمی نوری هستیم تا عرضه سهام در بورس انجام شود.
ربیعی گفت: تلاش و علاقه ما این است که همچون پتروشیمی پارس عرضه اولیه سهام نوری را قبل از برگزاری مجمع انجام دهیم.
همچنین صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری با رد مشکل و اختلاف با شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اگر تاکنون پتروشیمی نوری در بورس عرضه نشده است، به دلیل نامشخص بودن قیمت خوراک در سال ۹۷ و مشکلات اقتصادی بوده است به عبارتی فضا برای عرضه اولیه سهام شرکت در بورس فراهم نبوده است.
 
 
 
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :