١٣٩٨/٠٢/٣٠ ١:١٠ ب ظ
کد خبر : ٧١٤٠٠
فولادگر در تشریح نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی:
پروژه‌های نیمه تمام به بخش‌های نیمه دولتی و خصوصی واگذار می‌شود
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: براساس لایحه مشارکت عمومی- خصوصی، دولت می‌تواند پروژه‌های نیمه تمام را به صورت مشارکتی به بخش‌های نیمه دولتی و خصوصی واگذار کند.
به گزارش سهام انرژی، حمیدرضا فولادگر،رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی در تشریح نشست روز گذشته کمیسیون متبوعش، گفت: نخستین دستور کار کمیسیون بررسی لایحه مشارکت عمومی- خصوصی دولت بود این لایحه در واقع تبصره 19 قانون بودجه سالیانه است که به صورت لایحه دائمی به مجلس ارائه شده است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: کلیات لایحه مشارکت عمومی- خصوصی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد؛ برای بررسی جزییات، 2 نفر از اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در کارگروهی که وظیفه بررسی این لایحه را دارند- این کارگروه در کمیسیون عمران است- عضو شوند.
وی اظهار کرد: براساس لایحه مشارکت عمومی- خصوصی، دولت می‌تواند پروژه‌های نیمه تمام را به صورت مشارکتی به بخش‌های نیمه دولتی و خصوصی واگذار کند در نتیجه طرح‌های نیمه تمام با کمک مردم به اتمام می‌رسد. با تصویب این طرح از یک سو مردم در اقتصاد مشارکت می‌کنند و از سوی دیگر طرح‌های نیمه تمام به سرانجام می رسد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دومین دستور کار کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی بررسی راهکارهای رونق تولید بود. مرکز پژوهش‌ها گزارشی از نظرات دستگاه‌های اجرایی، کمیسیون‌های تخصصی و... درباره راهکارهای رونق تولید ارائه داد.
این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: در جلسات گذشته کمیسیون ویژه، راهکارها به صورت موضوعی بررسی شد اما در جلسه روز گذشته به صورت بخشی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رونق تولید و چالش‌های پیش رو در حوزه‌های صنعت، انرژی، معدن و ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شد.
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی گفت: گزارش‌های راهکارهای رونق تولید در حوزه‌های مختلف پس از آماده شدن به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.
 
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :