١٣٩٨/٠٣/٢٧ ٣:٢٠ ب ظ
کد خبر : ٧١٤٢٩
پلی پروپیلن جم سهام خود را با نماد"جم پیلن"در بورس عرضه کرد
شرکت سرمایه گذاری پلی پروپیلن جم ۲۰۰ میلیون از سهم معادل ۱۰ درصد از سهم شرکت را با نماد " جم پیلن" در بورس عرضه کرد.
به گزارش سهام انرژی، امروز دوشنبه مورخ 27خرداد ماه، تعداد 200میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری پلی پروپیلن جم با نماد"جم پیلن" به روش ثبت سفارش به قیمت هر سهم  22500 ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.
در ابتدای این مراسم مجید نوروزی معاون ناشران و اعضاء بورس تهران درخصوص عرضه اولیه این سهام در بورس تهران گفت: این دومین عرضه اولیه سهام در سال 98 است. سهام شرکت پلی پروپیلن جم به عنوان پانصدوسی و یکمین شرکت پذیرفته شده است که برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "محصولات شیمیایی" ، گروه "تولید مواد شیمیایی پایه" و طبقه "تولید مواد شیمیایی قرار گرفته است.
معاون ناشران و اعضاء بورس تهران ادامه داد: ارزش بازار بورس تهران  900 هزارمیلیارد تومان رسیده است با عرضه این شرکت 45000 میلیارد ریال به ارزش بازار بورس تهران افزوده می شود.
در این نشست مهندس بهمن بهزادی مدیرعامل شرکت پلی پروپیلن جم نیز حضور داشت وی در زمینه فعالیت شرکت گفت: ۶۷ درصد از سهام شرکت پلی پروپیلن را پتروشیمی جم در اختیار دارد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار سهام انرژی در زمینه کمبود پلی پروپیلن در بازار گفت: میزان تولید پلی پروپیلن در سال ۹۷ در حدود ۲۲۵ هزار تن بوده است که در همین سال شرکت ۶ هزار تن صادرات داشته است.
وی در زمینه ارزاوری این شرکت گفت: در سال ۹۷ در حدود ۱۰ میلیون دلار ارز به شبکه بانکی و سامانه نیما تزریق کردیم و بقیه ارز را نیز با مجوز به صورت مستقیم برای واردات قطعات و لوازم یدکی و کاتالیست ها مصرف کردیم.
وی در زمینه میزان کل ارزآوری ناشی از صادرات گفت: سال ۹۷ در حدود ۱۳ میلیون دلار صادرات داشتیم که ۳ میلیون آن را برای مصارف خود برداشت کردیم.
به گفته وی سود سلانه شرکت ۶۵۱ میلیارد تومان است.
 
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :