١٣٩٨/٠٥/٠٢ ١١:٤٤ ق ظ
کد خبر : ٧١٤٧٣
رئیس جمهور در جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز:
جلوگیری از قاچاق روزانه ۸ میلیون لیترگازوئیل در کشور
رئیس جمهور تلاش مضاعف در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در سال رونق تولید، برای بهبود شرایط تولید در کشور ضروری و بسیار با اهمیت خواند و تاکید کرد که باید از همه ابزارهای فنی لازم بویژه فناوری‌های جدید از جمله استارتاپ‌ها برای کنترل و مقابله با قاچاق کالا و ارز بهره گرفت.
به گزارش سهام انرژی از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز،امروز ابزار فنی لازم برای نظارت و کنترل در همه زمینه ها وجود دارد، البته ممکن است هنوز برخی نواقص و یا ناهماهنگی ها در این زمینه وجود داشته باشد که برای رفع آنها باید تلاش شود.
رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت مسئله سوخت برای کشور تصریح کرد: استان های مرزی باید بتوانند سوخت را با مقداری تخفیف به کشورهای همسایه بفروشند تا مردم مناطق مرزنشین کشور که مهمترین محافظان مرزهای ما هستند از امتیازات آن برخوردار شوند.
دکتر روحانی با بیان اینکه با اقدامات خوب انجام شده از قاچاق ۸ میلیون لیتر گازوئیل روزانه از کشور جلوگیری شده، خاطرنشان کرد: در زمینه مقابله با قاچاق می توان با استفاده از ظرفیت استارتاپ ها در زمینه ردیابی، کنترل و هماهنگی گام های خوبی برداشت.
 
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :