١٣٩٨/٠٧/٠٨ ٣:٢٧ ب ظ
کد خبر : ٧١٦٠٣
در افتتاح از نمایشگاه بین المللی آب صورت گرفت:
رونمایی از بزرگترین نیروگاه سیار ایران در نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب
همزمان با افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، از بزرگترین نیروگاه سیار کشور به منظور استفاده در زیرساخت‌های حساس صنعت آبفا در شرایط بحرانی و اضطراری همانند سیل و زلزله رونمایی شد.
به گزارش سهام انرژی، مديركل دفتر مدیریت بحران و پدافند غير عامل شرکت آب و فاضلاب كشور در حاشیه مراسم رونمایی از این نیروگاه 10 مگاواتی، گفت: این نیروگاه مدولار و قابل حمل شامل پنج دستگاه تریلر است که چهار دستگاه آن مجهز به ژنراتورهای 2.5 مگاواتی و یک دستگاه نیز مربوط به پست برق است.
وی با اشاره به اینکه این مجموعه منحصر به فرد امکان برقدار کردن بارهایی با ولتاژهای 0.4, 6.6, 11, 20 و 33 کیلوولت را داراست، افزود: ترانس و پست این پروژه که برای اولین بار در کشور با طراحی متخصصان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و توسط شرکت‌های داخلی ساخته شده است، قابلیت خروجی در سطوح مختلف ولتاژی تنها توسط یک ترانس را فراهم کرده است.
کرکانی در پایان خاطرنشان کرد: این نیروگاه به منظور پوشش نقاط مختلف کشور و انتقال در سریع‌ترین زمان ممکن در پایگاه مرکزی پشتیبانی مدیریت بحران آب و فاضلاب کشور در اصفهان مستقر خواهد شد.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب تهران 8 تا 11 مهر ماه در نمایشگاه بین المللی تهران ادامه دارد.


چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :