١٣٩٨/٠٨/٠٤ ٣:٢٦ ب ظ
کد خبر : ٧١٦٥٠
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:
توزیع قطره چکانی قیر رایگان توسط دولت
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه متأسفانه به دلیل عملکرد دولت، فصل اجرای پروژه های عمرانی در حال پایان یافتن است، گفت: دولت به بهانه کمبود اعتبار، با مجلس و دستگاه های مربوطه برای تأمین قیر رایگان همکاری نکرده است.
به گزارش سهام انرژی، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از عملکرد دولت در توزیع قیررایگان در کشور، گفت: متأسفانه به دلیل ضعف عملکردی دولت در توزیع محموله های قیر رایگان، بسیاری از پروژه های عمرانی با مشکلات متعددی روبه رو شده اند.
نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود گذشت 7 ماه از ابتدای سال جدید، دولت تنها دستور توزیع 2 هزار میلیارد تومان قیر رایگان را صادر کرده است که این میزان در قیاس با میزان پروژه های عمرانی بسیار کم است.
وی گفت: مجلس در مصوبه اخیر خود، دولت را مکلف به توزیع 4 میلیون تن قیر رایگان کرد، اما متأسفانه این مصوبه شورای نگهبان رد شد، حال دولت به دنبال آن است که قیر رایگان را بر اساس حجم نه میزان اعتبار، توزیع کند.
بدری ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی دولت، قرار است که 6 هزار میلیارد تومان قیر رایگان به دستگاه های اجرایی برای اجرای طرح های عمرانی واگذار شود، اما تاکنون حدود یک سوم از اعتبار مربوطه تأمین شده است.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه متأسفانه به دلیل عملکرد دولت، فصل اجرای پروژه های عمرانی در حال پایان یافتن است، افزود: دولت به بهانه کمبود اعتبار، با مجلس و دستگاه های مربوطه همکاری نکرده است.
ارسال گزارش مجلس درباره عدم توزیع قیر رایگان به قوه قضائیه
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در بحث عدم تأمین قیر رایگان دولت به ویژه وزارت نفت مقصر بوده، حال کمیسیون عمران گزارشی را برای قرائت در صحن آماده کرده که در نشست های آتی مجلس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا در نهایت با تصمیم نمایندگان، این گزارش به قوه قضائیه ارسال شود./ خانه ملت
 
 
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :