١٣٩٨/١٠/٠١ ٧:٠٢ ب ظ
کد خبر : ٧١٧٣٣
مشاور تشکل های صنفی جایگاه داران به سهام انرژی گفت:
تکذیب ادعای سازمان ملی استاندارد مبنی بر کم فروشی جایگاهداران عرضه سوخت
مشاور تشکل های صنفی جایگاه داران ادعای امروز رئیس سازمان ملی استاندارد مبنی بر کم فروشی سوخت از جایگاه ها را تکذیب کرد و به سهام انرژی گفت: به دلیل نظارت مستمر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از جایگاه ها هیچ گونه تخلفی در زمینه کم فروشی سوخت در جایگاه ها وجود ندارد و این ادعای سازمان ملی استاندارد تکذیب می شود.
عطاپور مشاور تشکل های صنفی جایگاه داران با اعلام این مطلب تصریح کرد: اینکه خانم پیروز بخت در نشست خبری امروز اول دی 98 به ارائه آماری نسبت به کم فروشی سوخت در جایگاه ها اشاره داشتند، باید تاکید کرد که در جایگاه ها کلیه تجهیزات، اعم از نازل و ... تحت نظارت مستمر شرکت ملی پخش و حتی سازمان ملی استاندارد قرار می گیرد و جایگاه ها به هیچ وجه دخل و تصرفی در میزان عرضه ندارند.
وی به ارقام اعلام شده اشاره کرد و گفت: ارقام اعلام شده یعنی بین  5 هزار نازل 163 مورد را جزو کم فروشی به حساب آورده اند باید گفت که معمولا این برمبنای کارکرد زیاد دستگاه و انژکتور آن پیش می آید و با بازرسی و تنظیماتی که خود پالایش و پخش نظارت دارد، تنظیم مجدد می شود و بر روی نازل هم گواهی بازرسی زده می شود. لذا به هیچ وجه این ارقام اندک در قالب کم فروشی و تخلف منظور نمی شود.
عطاپور با تاکید بر اینکه هر میزان عرضه سوخت به جایگاه ها، همان میزان سوخت به مشتری ارائه می شود گفت: مشتریان و مصرف کنندگان با شنیدن این ادعای رئیس سازمان ملی استاندارد نگران کم فروشی جایگاه ها نباشند زیرا هیچ گونه کم فروشی وجود ندارد.
وی ادامه داد: متاسفانه کارشناسان سازمان ملی استاندارد اطلاعات صحیحی را به رئیس سازمان ملی استاندارد ندادند.   
به گزارش سهام انرژی نیره پیروزبخت، امروز (یکشنبه، اول دی‌ماه) در نشست خبری با بیان اینکه آزمایش‌های استاندارد در همه شهرهای کشور و در دو فصل گرم و سرد سال انجام می‌شود و مطابق آزمایش‌ها، تا کنون کیفیت بنزین تولیدی هیچ مشکلی نداشته است، گفت: هم‌زمان با افزایش قیمت بنزین، بررسی نازل‌ها در جایگاه‌های سوخت در دستور کار قرار گرفت که در آبان‌ماه، ۲۱۵ مورد از ۵ هزار و ۱۰۰ مورد نازل، در آذرماه ۱۶۳ مورد از ۴ هزار و ۹۷۸ مورد نازل و در یک هفته گذشته ۳۵ مورد از هزار مورد بازرسی نازل‌ها کم‌فروشی داشته و از سوی کارشناسان این سازمان و وزارت نفت پلمب شدند.
 
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :