١٣٩٩/٠٢/٠٦ ٥:٣٢ ب ظ
کد خبر : ٧١٩٢٥
معاون توسعه و مهندسی NIOC تاکید کرد:
سرعت بخشی در اجرای طرح ملی انتقال نفت گوره-جاسک
معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران گفت: با بسیج تمامی امکانات مصمم هستیم تا بخش زودهنگام پروژه خط لوله گوره-جاسک را تا پایان امسال به بهره برداری برسانیم.
به گزارش سهام انرژی از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، رضا دهقان در بازدید از روند انجام پروژه خط لوله انتقال نفت گوره-جاسک درباره ارزیابی روند اجرای این پروژه گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی در گستره تمامی بخش‌های این خط لوله در حال انجام است و پیمانکاران بخش های مختلف به صورت متمرکز، فرآیند اجرای کار را در دست دارند.
وی اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی از سوی پیمانکاران دخیل در پروژه خط لوله گوره-جاسک به خوبی رعایت می شود و با الزامات تعیین شده مبنی بر حفظ فاصله گذاری اجتماعی در کارگاه ها و همچنین استفاده گسترده از ماسک و اقلام ضد عفونی کننده، می توان نسبت به جلوگیری از شیوع کرونا اطمینان داشت.
دهقان با تاکید بر فعالیت حداکثری کارکنان و شرکت های پیمانکاری، ابراز امیدواری کرد تا بخش زودهنگام پروژه خط لوله گوره-جاسک تا پایان امسال به بهره برداری برسد و شاهد پمپاژ نخستین بشکه های نفت از این پروژه استراتژیک باشیم.
وی همچنین از استانداری ها، دهیاری ها، پلیس راه، وزارت نیرو، وزارت راه و تمامی ارگان های دخیل در این پروژه ملی قدردانی و اضافه کرد: این پروژه بدون همیاری و مشارکت تمامی نهادها و ارگان ها به سرانجام نخواهد رسید.
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :