١٣٩٩/٠٣/١٣ ٩:٢٧ ق ظ
کد خبر : ٧١٩٩٧
مدیرعامل پترول به "سهام انرژی" گفت:
عرضه اولیه سهام پتروشیمی ارومیه اواخر خرداد/ توقف نماد پترول به دلیل افزایش سرمایه پتروشیمی گچساران
اشرف زاده گفت: سهام پتروشیمی ارومیه به عنوان عرضه اولیه این شرکت اواخر خرداد ماه در بورس عرضه خواهد شد.
به گزارش سهام انرژی، رسول اشرف زاده مدیرعامل گروه سرمایه گذاری ایرانیان ( پترول) به خبرنگار ما گفت: کلیه امور حسابرسی و مکاتبات با سازمان بورس برای عرضه سهام پتروشیمی ارومیه انجام شده است و سهام این شرکت کاملا آماده عرضه به بورس است.
وی در ادامه  گفت: قرار بود این عرضه زودتر صورت گیرد اما به دلیل تعدد عرضه اولیه ها در بورس، طبق هماهنگی که با سازمان بورس صورت گرفته، عرضه اولیه سهام پتروشیمی ارومیه اواخر خرداد ماه خواهد بود.
بنابراین گزارش، پتروشیمی ارومیه تولید کننده کریستال ملامین، سولفات آمونیم و اسید سولفوریک است که سهامداران عمده آن گروه سرمایه گذاری ایرانیان با 93.7 درصد و شرکت کارگزاری سهام عدالت با 6.29 درصد است.
پیش ترها، مدیرعامل پترول به عنوان سهامدار اصلی پتروشیمی ارومیه گفته بود این شرکت ( پتروشیمی ارومیه) مدت ها زیانده بوده اما مدتی است که به سودآوری رسیده است. 
دلیل تاخیر در توقف نماد "پترول"
اشرف زاده در پاسخ به سوال خبرنگار سهام انرژی در زمینه توقف مدت دار نماد "پترول" در بورس گفت: به دلیل افزایش سرمایه گچساران و موافقت دو سهامدار این شرکت یعنی پتروشیمی ممسنی و کازرون برای این افزایش سرمایه لازم بود نماد پترول که از سهامداران دو پتروشیمی ممسنی وکازرون است متوقف شود تا توضیحاتی نسبت به ارائه شفافیت اطلاعات به بورس در مورد این افزایش سرمایه ارائه شود و این توضیحات نیز در کدال درج خواهد شد.
به گفته وی مکاتبات در زمینه شفاف سازی این افزایش سرمایه با بورس صورت گرفته است و نماد پترول این روزها بازگشایی خواهد شد.    
 
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :