١٣٩٩/٠٦/١٥ ١٠:٥٩ ق ظ
کد خبر : ٧٢١٥٩
توقف نماد پالایشی ها به دلیل شفاف سازی درباره تعدیل مثبت هر سهم
پالایشگاه اصفهان باتوجه به تغییر دستورالعمل نحوه قیمت گذاری نفت خام و پنج فرآورده اصلی و سوخت های هوایی از تعدیل مثبت ۵۷ درصدی سود هر سهم در سه ماهه نخست سال خبر داد.
به گزارش سهام انرژی، پالایشگاه اصفهان باتوجه به تغییر دستورالعمل نحوه قیمت گذاری نفت خام و پنج فرآورده اصلی و سوخت های هوایی از تعدیل مثبت 57 درصدی سود هر سهم در سه ماهه نخست سال خبر داد.
براین اساس، مرتضی ابراهیمی مدیرعامل "شپنا" پیرو نامه ۲۷ مرداد و عطف به ابلاغیه وزیر نفت مبنی بر تغییر دستورالعمل نحوه قیمت گذاری نفت خام و پنج فرآورده اصلی و سوخت های هوایی در سال ۹۹ اعلام کرد: طبق آخرین نرخ های دریافتی در ۱۴ شهریور مرتبط با نفت خام و فرآورده‌های اصلی تولیدی از طریق شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، عملکرد شرکت در سه ماهه اول سال به ازای هر سهم از (EPS) ۳۱۵ به ۴۹۶ ریال معادل ۵۷ درصد تغییر مثبت داشته است.
همچنین پالایشگاه نفت تبریز(شبریز) نیزسود سه ماهه  خود را که قبلا 32 تومان اعلام کرده بود با افزایش 74 درصدی در گزارش جدید 56 تومان ثبت کرده است.
از این رو نمادهای پالایشی به دلیل تعدیل مثبت  ناشی از تغییر قیمت فروش نفت خام و خوراک به پالایشگاه‌ها و خرید فرآورده تا 26 شهریور بسته و متوقف شدند.
برچسب ها
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :