١٣٩٩/١٠/٠٢ ٥:٤٥ ب ظ
کد خبر : ٧٢٣١٧
وزیر نیرو گفت:
افتتاح ۱۷۶ پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۱ هزار میلیارد تومان از ابتدای سال تاکنون
وزیر نیرو گفت: امسال توانستیم پویشی بزرگ‌تر با ۲۵۰ پروژه را اعلام کنیم که تا کنون با احتساب طرح‌های هفته سی و سوم در استان‌های تهران و گیلان، در مجموع ۱۷۶ پروژه ساخت و سازی و ساز و کاری با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۱ هزار میلیارد تومان به افتتاح رسیده که این مسیر هفته به هفته ادامه خواهد داشت‌.
به‌گزارش سهام انرژی از وزارت نیرو، رضا اردکانیان وزیر نیرو، روز سه‌شنبه در آئین بهره‌برداری از طرح‌های صنعت آب و برق استان‌های تهران و گیلان در سی و سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با اشاره به تحقق برنامه مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در هزینه‌های احداث نیروگاه‌ها و در عین حال افزایش میزان عرضه انرژی به بخش‌های تولیدی کشور اظهار داشت: در ۶ ماه اول سال ۹۹ عرضه انرژی به نسبت مدت مشابه سال قبل، به طور متوسط حدود ۴.۵ درصد افزایش داشته که برای صنایع بزرگ تا ۱۲ درصد هم بوده تا سال جهش تولید یک مفهوم عملی و قابل اندازه‌گیری در مقایسه با سال قبل خود باشد.
وی ریشه اصلی این خیزش را پویش #هرهفته_الف_ب_ایران دانست و اظهار داشت: این پویش موجب شد که بیشتر به اندازه‌ها و ظرفیت‌های خودمان در داخل کشور در صنعت آب و برق توجه کنیم که صرفا شامل همکاران در وزارت نیرو نیست.
اردکانیان گفت: نتیجه این مشارکت این بود که امسال توانستیم پویشی بزرگ‌تر با ۲۵۰ پروژه را اعلام کنیم که تا کنون با احتساب طرح‌های هفته سی و سوم در استان‌های تهران و گیلان، در مجموع ۱۷۶ پروژه ساخت و سازی و ساز و کاری با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۱ هزار میلیارد تومان به افتتاح رسیده که این مسیر هفته به هفته ادامه خواهد داشت‌.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امسال دولت در همه عرصه‌ها، فعالانه کار می‌کند که حضور رئیس جمهوری در برنامه‌های افتتاح نشانه‌ای از آن است.

اردکانیان افزود: در خانواده بزرگ آب و برق، اصلاحات ساختاری در حال انجام است؛ اصلاحاتی که زمان انجام آن سال آخر فعالیت دولت با پشت سر گذاشتن آزمون و خطاها است.
وی همچنین بر نقش و سهم رسانه‌ها تاکید و از تلاش‌های آنها در سال‌های اخیر بویژه در همراهی با پویش #هرهفته_الف_ب_ایران تقدیر کرد.
 
برچسب ها
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :