١٤٠١/٠٤/٠١ ٢:٢٧ ب ظ
کد خبر : ٧٣١١٦
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:
فروش نفت نسبت به دوره گذشته بهبود یافته است
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: فروش نفت نسبت به دوره گذشته بهتر شده است، افزون بر افزایش قیمت رقم صادرات افزایشی بوده و مقداری که روی آب ذخیره شده بود هم روانه بازارهای جهانی شده است.
به گزارش پایگاه خبری بازار انرژی، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز (چهارشنبه، یکم تیرماه) در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره فروش نفت و تأمین منابع مالی کشور گفت: فروش نفت نسبت به دوره قبل بهتر شده است، هم قیمت نفت افزایش داشته و صادرات صعودی بوده و مقداری که روی آب بوده فروخته شده است.
وی در خصوص برنامه هفتم توسعه افزود: هنوز این موضوع ابلاغ نشده، اما نشست‌های مجلس و سازمان برنامه و بودجه ادامه دارد، البته کار موازی آن در مؤسسه‌های علمی تحقیقاتی آغاز شده است، البته بودجه ۱۴۰۲ باید مبتنی بر این برنامه باشد و حداکثر باید تا شهریورماه در مجلس تصویب شود و اگر نرسد قانون کنونی باید تمدید شود.
کاهش بهای نفت به 112 دلار
به گزارش رویترز، قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۱ دلار و ۷۷ سنت معادل ۱.۵۴ درصد کاهش به ۱۱۲ دلار و ۸۸ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۱ دلار و ۷۵ سنت معادل ۱.۶۰ درصد کاهش به ۱۰۷ دلار و ۷۷ سنت رسید.
برچسب ها
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :