١٤٠٣/٠٢/٢٢ ٥:٥١ ب ظ
کد خبر : ١٠٣٦٧٠
ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه صنعت نفت در تهران تحقق یافت،
سند راهبردی متانول ایران توسط پتروشیمی زاگرس امضا شد
سند همکاری و راهبردی متانول ایران بین شرکت پتروشیمی زاگرس و پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران به امضا رسید.
به گزارش خبرنگار بازار انرژی، روز شنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه در حاشیه چهارمین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، سند همکاری و راهبردی متانول ایران، با حضور دکتر متین دیداری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی زاگرس و دکتر علی اصغر محمدی معاونت پژوهشی پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران به امضا رسید.
این سند راهبردی به عنوان اولین سند ملی راهبردی در بخش متانول ایران شناخته می شود.
متین دیداری مدیرعامل پتروشیمی زاگرس پس از امضا این سند همکاری در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ابتدا به توضیحاتی در خصوص هدف از تدوین این سند پرداخت و گفت: هدف از تدوین این سند آن هم با مرکزی پژوهشی، انجام اقدامات موثری برای هدایت متانول تولیدی کشور در تکمیل زنجیره ارزش است با این رویکرد که از دانش متخصصان در این زمینه استفاده شود.
وی افزود: این دانش می تواند به تولید کاتالیست و سایر محصولات در تکمیل زنجیره متانول بیانجامد و زنجیره پایین دست تقویت شود.
دیداری در مورد تکمیل زنجیره ارزش گفت: پتروشیمی زاگرس درصدد است تا آنجایی که بتواند از محصولات ایرانی و تولید محصولات پایین دستی، با تکیه بر دانش نیروها ومتخصصان داخلی به کار بگیرد و این مهم را با جدیت دنبال می کند.
برچسب ها
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :