١٤٠٣/٠٥/٢٥ ١:٠٤ ب ظ
کد خبر : ١٠٣٧٢١
مفید کارت چیست؟
مفید کارت، کارتی بانکی متصل به حساب سهامدار نزد کارگزاری مفید است و سهامدار می‌تواند مانده قابل برداشت در حساب کارگزاری خود را در لحظه به مفید کارت منتقل و مانند سایر کارت‌های بانکی، از آن استفاده کند.
مفید کارت، کارتی بانکی متصل به حساب سهامدار نزد کارگزاری مفید است و سهامدار می‌تواند مانده قابل برداشت در حساب کارگزاری خود را در لحظه به مفید کارت منتقل و مانند سایر کارت‌های بانکی، از آن استفاده کند. این قابلیت بهره‌مندی از سود حامی را نیز آسان‌تر می‌کند.
به گزارش بازار انرژی، مفید کا‌رت، یک کارت بانکی مخصوص مشتریان کارگزاری مفید است که علاوه بر انجام تمامی تراکنش‌های بانکی (کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید از فروشگاه‌های آنلاین و حضوری و…)، امکان برداشت آنی وجه از حساب کارگزاری را نیز فراهم می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا بهره‌مندی از سود حامی (که به مانده حساب در کارگزاری مفید تعلق می‌گیرد) تسهیل شود.

رمز  پویای خرید اینترنتی مفید کارت چگونه دریافت می شود؟
رمز پویای مفید کا‌رت به طور خودکار پس از فعال‌سازی کارت، فعال می‌شود. پس از آن دارندگان کارت می‌توانند از مفید کا‌رت، درست مانند سایر کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، برای انجام تمامی تراکنش‌های اینترنتی خود استفاده کنید.

آیا به موجودی در مفید کارت سود تعلق می گیرد؟
به مانده حساب در مفید کارت سودی تعلق نمی‌گیرد، اما از آنجا که با در اختیار داشتن مفید کارت دیگر هیچ دغدغه‌ای بابت برداشت آنی وجه ندارد، دارندگان کارت می‌توانند وجوه بلااستفاده خود را نزد کارگزاری مفید نگه داشته و با مشارکت در طرح حامی، سود مداوم کسب کنند. بدیهی است که در صورت لزوم می‌توانند موجودی حساب حامی را در هر لحظه از ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته (حتی روزهای تعطیل) به مفید کارت منتقل کنند.

حداقل میزان برداشت وجه آنی در طول روز چه قدر است؟
سقف انتقال وجه روزانه از حساب افراد در کارگزاری مفید به مفید کا‌رت یا برعکس، بر اساس دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های شبکه بانکی برابر با ۲۰۰ میلیون تومان است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته با مرکز خدمات پشتیبانی کارگزاری مفید با شماره 021-8700  تمای حاصل نمایند.



 
 
برچسب ها
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :