١٤٠٣/٠٧/٠١ ٢:١٠ ب ظ
کد خبر : ١٠٣٧٥٥
حمایت قائم مقام کارگروه پتروشیمی ستاد نفت و گاز دکتر پزشکیان از انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی:
سید عماد حسینی، مدیری کارآمد در راهبری صنعت پتروشیمی است
سید عماد حسینی متخصص در حوزه پتروشیمی و معاون مهندسی وزارت نفت در دولت یازدهم، رزومه کارآمد و تجربیات روشنی دارد و می‌تواند هدایتگری صنعت پتروشیمی تا دستیابی به تولید 133 میلیون تن را تا پایان برنامه هفتم محقق کند.
امین کاوه کارشناس انرژی و قائم مقام کارگروه پتروشیمی ستاد نفت و گاز دکتر پزشکیان  در گفتگو با خبرنگار بازار انرژی، در مورد انتصاب سید عماد حسینی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی آن را انتخابی شایسته عنوان کرد و گفت: سید عماد حسینی از نیروهای توانمند و شایسته در حوزه صنعت نفت بویژه پتروشیمی است؛ زیرا او فارغ التحصیل مهندسی پتروشیمی و دکترای آینده پژوهی است و همچنین تجربه معاونت مهندسی وزارت نفت در دولت یازدهم را در کارنامه کاری خود دارد و این موضوع نشان می‌دهد که فردی اجرایی و مرتبط با حوزه تولید و صنعت پتروشیمی است.
وی افزود: هم اکنون ظرفیت صنعت پتروشیمی در کشور در حدود  97 میلیون تن است و طبق برنامه‌ریزی‌‌ها و اجرای طرح‌ها بناست تا پایان سال جاری این میزان از مرز 102 میلیون تن عبور کند و تا پایان برنامه هفتم توسعه نیز باید ظرفیت تولید به 133 میلیون تن برسد و این هدفگذاری و دستیابی به این میزان تولید تنها از عهده مدیری کارآمد برمی‌آید که دکتر حسینی با رزومه و فعالیت‌هایی که داشته میتواند این مهم را دنبال کند.
کاوه تصریح کرد: فناوری و امور مطالعاتی و پژوهشی از مهم ترین زیرساخت‌های صنعت نفت بویژه صنعت پتروشیمی است تا این صنعت را ارتقا بخشد. سید عماد حسینی با توجه به اینکه عضو هیات علمی و معاون پژوهشی موسسه مطالعات بین المللی انرژی بوده است به واسطه این تجربه مدیریتی، روحیه و دغدغه مطالعاتی و پژوهشی بویژه راهبرد فناوری در تولید را داشته که این تجربه می‌تواند در صنعت پتروشیمی بسیار موثر واقع شود.
این کارشناس حوزه انرژی در خصوص رزومه و تخصص‌های مرتبط دیگری که مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی دارد اضافه کرد: سید عماد حسینی علاوه بر مهندس پتروشیمی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد از دانشگاه کلگری کانادا و دکترای مهندسی آینده پژوهی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در رزومه کاری خود دارد که این دانش و تخصص می‌تواند او را در راهبری صنعت پتروشیمی ایران در تکمیل زنجیره ارزش و تولید محصولات نهایی در راستای ایجاد ارزش افزوده بیشتر و کاهش خام فروشی کمک نماید.
کاوه تاکید کرد: سید عماد حسینی همچنین طی دو دوره نماینده مجلس شورای اسلامی (مجلش هفتم و هشتم) بوده و در این سال‌ها در کمیسیون انرژی مشغول به کار بوده است و این نشان از تسلط او در حوزه قانونگذاری و دغدغه مندی او در زمینه موضوعات صنعت نفت بویژه پتروشیمی است.
برچسب ها
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :