١٣٩٦/١٢/٠٦ ١:٤٦ ب ظ
کد خبر : ٧١١٣٤
تداوم فروش فرآورده های نفتی به کشورهای همسایه از طریق بورس انرژی
عرضه و فروش فرآورده‌های نفتی به کشورهای همسایه از طریق عرضه در بورس انرژی کشور با جدیت ادامه دارد.
به گزارش سهام انرژی از شرکت بورس انرژی ایران، روز گذشته با عرضه در بورس انرژی، میزان ۶۰۰۰ تن نفت‌گاز از انبار نفت شهید منتظری اصفهان به مقصد کشور افغانستان صادر و طی روزهای آتی نیز این روند ادامه خواهد داشت.
بر همین اساس عرضه سوخت هوایی ATK به میزان ۱۰۰۰ تن به کشورهای همجوار صورت گرفت، که این میزان برای فرآورده نفت‌سفید به ۲۰۰۰ تن نیز رسید.
گفتنی است که فروش گاز مایع و عرضه آن به کشورهای همسایه از سایر مبادی همچون انبار سنگ بست مشهد شروع شده است و ذخائر فرآورده‌ها برای عرضه به میزان بسیار مطلوبی موجود است.
بنا براین گزارش در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالاهای برش سنگین، گاز بوتان، گاز پروپان و گاز مایع پتروشیمی بندر امام، آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال 402 و حلال 404 پالایش نفت تبریز، آیزوریسایکل، حلال 400،402،406،410،502 و 503 پالایش نفت اصفهان، حلال 402، نفتای سنگین و آیزوریسایکل پالایش نفت تهران، حلال 402 و 503 پالایش نفت کرمانشاه و آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز در رینگ داخلی و در رینگ بین‌الملل کالاهای گازمایع پالایش گاز فجر جم ، نفت سفید، سوخت هوایی و نفت‌گاز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران عرضه شدند.
همچنین طی روزهای آتی در بازار فیزیکی، کالاهای میعانات گازی پالایش گاز ایلام، نفتای سبک و آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس در رینگ داخلی عرضه خواهند شد.
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :