١٣٩٨/٠٢/١٥ ٣:٠١ ب ظ
کد خبر : ٧١٣٩٢
مانور اطفای حریق در پتروشیمی اوره آمونیاک لردگان
مانور اطفای حریق و مدیریت بحران در پتروشیمی اوره آمونیاک لردگان برگزار شد
مدیر عامل پتروشیمی اوره لردگان با اشاره به موفقیت آمیز بودن این مانور تصریح کرد: آتش نشانان طبق برنامه زمان بندی و مطابق با سناریوی تعیین شده با رعایت تمامی استانداردها این مانور را با موفقیت به پایان رساندند.
محسن محمودی هدف از اجرای این مانور را ارتقا دانش و توان عملیاتی نیروهای HSE در مقابله با حوادث احتمالی، انجام واکنش ­های سریع و مناسب و هماهنگی واحدهای عملیاتی جهت کاهش خسارت و جلوگیری از توسعه حریق و سرایت آن به دیگر نقاط عنوان کرد.
وی افزود : از ابتدای آغاز به کار پتروشیمی اوره لردگان تا کنون  شاهد بیش از 20 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه بودیم که این نشانی آشکار از توجه به تعالی و نهادینه شدن فرهنگ مثبتHSE در مجموعه کارکنان است و این سرآمدی در واقع حاصل کار گروهی و تعامل سازنده تمامی کارکنان و کار تیمی تک تک همکاران در واحد HSEاست
وی خاطر نشان کرد : برگزاری این مانورها باعث بالا بردن سطح آمادگی و تصمیم گیریی مدیران و کارکنان و ارزیابی نقاط قوت و ضعف نیروها و همچنین حفاظت از سلامت افراد و جلوگیری از آسیب به اموال و حفاظت از محیط زیست می شود که بسیار حایز اهمیت می باشد.
وی افزود : تولیدات این شرکت اوره و آمونیاک بوده و ظرفیت تولید سالانه آن 1073 هزار تن اوره و 677 هزار تن آمونیاک می باشد که با توجه به تکنولوژی کاربردی در این پتروشیمی منجر به کاهش مصرف یوتیلیتی ( آب برق گاز  بخار ) و کاهش هزینه های جانبی و بازدهی عملیات بیش تر خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی واحد اوره آمونیاک پتروشیمی لردگان در سایه الطاف ایزد منان و در سال رونق تولید استوارتر از قبل در مسیر رشد و بالندگی گام‌های اساسی برداریم.
پتروشیمی واحد اوره آمونیاک پتروشیمی لردگان یکی از شرکت های تابعه گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان  است.
 
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :