١٣٩٨/٠٤/٠٩ ٩:٢٢ ق ظ
کد خبر : ٧١٤٤١
مدیر عامل پتروشیمی صدف عسلویه :
بخشی از مشکلات مالی پروژه پتروشیمی صدف مرتفع شده است
مدیرعامل پتروشیمی صدف عسلویه گفت: به زودی باانجام مقدمات لازم برای تأمین مالی و همچنین همکاری های لازم از سوی بانک صنعت و معدن و حل مشکلات اعتبار اسنادی چرخه فعالیت به سوی سایت بازخواهد گشت و فعالیت در این پروژه اوج خواهد گرفت.
به گزارش سهام انرژی از روابط عمومی پتروشیمی صدف عسلویه، مجتبی خورسند نایب رییس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی صدف عسلویه در جمع کارکنان خود اظهار داشت: اکنون فعالیت در دفتر تهران به دلیل آماده سازی شرایط برای آغاز فعالیت سایت زیاد است ولی به زودی باانجام مقدمات لازم برای تأمین مالی و همچنین همکاری های لازم از سوی بانک صنعت و معدن و حل مشکلات اعتبار اسنادی چرخه فعالیت به سوی سایت بازخواهد گشت و طبیعتا فعالیت پرسنل نیز اوج خواهد گرفت.
وی افزود: با توجه به اینکه بخشی از مشکلات مالی پروژه مرتفع شده و با وجود دیدگاه مثبت سهامداران و مدیران مجموعه شرکت پترول و البته با تعهد پرسنل می بایست با انرژی بیش از پیش مطابق برنامه پیش برویم.
مدیرعامل پتروشیمی صدف عسلویه ضمن رضایتمندی از شرایط فعلی و تقدیر از کارکنان این شرکت گفت: امید است تا یک ماه آینده اسناد مناقصه برای شرکت پیمانکار ارسال و عملیات اجرایی ساختمان و نصب آغاز شود.
 
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :