١٣٩٨/٠٧/٠٧ ١٠:٢٢ ق ظ
کد خبر : ٧١٦٠١
مدیرعامل پترول اعلام کرد:
به زودی عرضه اولیه پتروشیمی ارومیه و ایلام در بورس
مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان در خصوص عرضه اولیه شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس گفت: در گروه پترول، قرار است سهام پتروشیمی ارومیه و ایلام عرضه اولیه شود.
به گزارش سهام انرژی از روابط عمومی گروه سرمایه گذاری ایرانیان ( پترول)، رسول اشرف زاده گفت: شرکت پتروشیمی ارومیه سالیان متمادی زیان‌ده بوده اما؛ چهار سال است که در مدار سود قرار گرفته است.
وی با اشاره به عرضه اولیه پتروشیمی ایلام نیز اظهار داشت: پتروشیمی ایلام نیز در دستور کار قرار گرفته و تمامی امور مربوط در خصوص ساختار سازمانی، ساختار عملیاتی و امور اولیه آن در حال انجام است.
موضوع فعالیت شرکت پتروشیمی ارومیه، احداث مجتمع پتروشيمي بمنظور فعاليت در برخي رشته هاي پتروشيمي و شيميائي و صنايع وابسته به آن، تهيه و توليد انواع مواد و فرآورده هاي پتروشيمي از قبیل سولفات آمونیم، کریستال ملامین، اسید سولفوریک فعالیت دارد.
پتروشیمی ایلام نیزداراي واحدهاي فرايندي اتيلن, پلي‌اتيلن سنگين، گوگردزدايي خوراك و همچنين كليه سرويس‌هاي جانبي مورد نياز است
ظرفيت اسمي واحد اتيلن پتروشیمی ایلام  450 هزار تن اتيلن در سال است که حدود 300 هزار تن اتيلن آن به عنوان خوراك واحد پلي‌اتيلن سنگين به مصرف رسیده و مابقي آن قابل استفاده در ديگر صنايع پتروشيمي خواهد بود.
 
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :