١٣٩٨/٠٨/١٤ ١١:٣٣ ق ظ
کد خبر : ٧١٦٧٣
ضرورت تقویت نقش حاکمیتی روابط عمومی NPC
ایوب بنوی، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیر روابط عمومی NPCگفت: به زودی سند جامع روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ارائه خواهد شد.
به گزارش سهام انرژی از نیپنا، ایوب بنوی، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم تودیع رضا خلج به عنوان مدیر روابط عممی پیشین و معارفه خود در حضور بهزار محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تلاش خواهیم کرد دستاوردهای صنعت پتروشیمی را درعرصه های ملی و بین المللی به نحو فراگیری اطلاع رسانی ومعرفی کنیم تا فعالیت های مهمی که در این صنعت در حال انجام است موجب تقویت جایگاه کشورمان در این صنعت عظیم شود.
بنوی از ارائه سندجامع روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آینده ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: طراحی وتدوین برنامه راهبردی روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در چارچوب سندی جامع و کارآمددر دستور کار قرار می گیرد که در این سند مجموعه رویکردها و برنامه های نوین روابط عمومی در حوزه های مختلف تبلیغات ، انتشارات ، ارتباطات، امور نمایشگاهی وسمعی وبصری و همچنین حوزه رسانه و اطلاع رسانی متناسب با راهبردها و ماموریت های شرکت ملی صنایع پتروشیمی تدوین می شود.
وی با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی ها ، هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی در پیشبرد اهداف صنعت پتروشیمی گفت: باید روابط میان هلدینگ ها و این شرکت ها با شرکت ملی صنایع پتروشیمی تقویت  ومطابق برنامه ای هدفمند شود و افزایش یابد که این مهم با تعامل مطلوب و هم افزایی روابط عمومی ها محقق خواهد شد.
سرپرست روابط عمومی NPC اظهارامیدواری کرد که با بکار گیری روش ها و رویکردهای نوین در این بخش ، تعامل میان واحدهای مختلف در درون سازمان و همچنین ارتباط مجموعه صنایع پتروشیمی با نهادهای برون سازمانی به نحو مطلوبی بهبود یابد وتقویت شود.
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :