١٣٩٨/٠٩/٢٦ ١٢:٠٩ ب ظ
کد خبر : ٧١٧٢٦
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تاکید کرد:
استراتژی جدید پتروشیمی کارون، تنوع بیشترتولید
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر متنوع تر شدن محصولات پتروشیمی کارون این اقدام را راهی برای جذب مشتریان بیشتر برای مجتمع پتروشیمی عنوان کرد.
به گزارش سهام انرژی از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهندس جعفر ربیعی و جمعی از مدیران شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، روز گذشته در بازدید از مجتمع پتروشیمی کارون با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در زمینه تحقیقات و ارتقای کیفیت تولیدات مجتمع پتروشیمی کارون گفت: با توجه به روند رو به رشد خوبی که در این مجتمع شاهد هستیم، باید برای ادامه حرکت به سمت جلو، تنوع در تولید محصولات جدید برای جذب مشتریان بیشتر به عنوان یک استراتژی در دستور کار این مجتمع قرار بگیرد.
در جریان این بازدیدصدیقی‌زاده، مدیرعامل پتروشیمی کارون به ارائه گزارشی از تولید فروش و صادرات محصولات پرداخت.
شرکت پتروشیمی کارون اولین تولید کننده ایزوسیاناتها در خاورمیانه است.
این شرکت در سال ۱۳۸۱ تاسیس و در اسفند ماه ۱۳۸۷ به دست وزیر نفت جمهـوری اسلامی ایـران رسماً افتتاح گردید. پتروشيمي کارون با استفاده از گازهاي کلر، منواکسيدکربن، هيدروژن و نيز تولوئن و اسيد نيتريک قادر است انواع محصولات پايه اي و اصلي پتروشيمي را شامل انواع ايزوسيانات ها که داراي ارزش افزوده بالاتر بوده توليد و به بازارهاي داخلي وخارجي عرضه نمايد.
محصول اصلی این شرکت ۴۰۰۰۰ تن در سال تولوئن دی ایزوسیانات (TDI) است. محصولات و خدمات شرکت جهت برآورده ساختن نیازهای صنایع پایین دستی داخلی به مواد اولیه با بالاترین کیفیت طراحی گردیده و این شرکت قادر است در بازار جهانی محصولات ایزوسیانات نیز به رقابت بپردازد. این شرکت همچنین اسید کلریدریک (HCl) و آب ژاول (NaClO) را نیز به عنوان محصول جانبی تولید می کند.
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :