١٣٩٩/٠٢/٢٣ ٢:١٨ ب ظ
کد خبر : ٧١٩٦١
مدير روابط عمومی گروه توسعه ملی گفت:
تلاش شبانه روزی جهادگران گمنام عرصه تولید فراموش نمی‌شود
مدير روابط عمومی گروه توسعه ملی با ابلاغ پيام تشكر مديرعامل اين هلدينگ بزرگ اقتصادی از تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه كاركنان بزرگترین تولیدکننده ژل ضدعفونی‌ ایران، گفت: از اسفندماه سال گذشته با شيوع بيماری كرونا در ايران، پيش‌بينی‌های لازم برای افزایش تولید مواد ضدعفونی‌کننده انجام شد و به منظور کمک برای تامین نیاز بهداشتی مردم، تلاش شبانه‌روزی كارگران حتي تا شب عيد و در تعطيلات نوروز نیز ادامه یافت.
به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی، سيدعلی ميرمحمدی مدير روابط عمومی گروه توسعه ملی به همراه مديرعامل و معاونین شركت گلتاش و مدير روابط عمومی شركت توسعه صنايع بهشهر از محل كارخانه اين شركت در اصفهان بازديد كردند و از زحمات كارگرانی كه به صورت جهادی و داوطلبانه در تعطيلات و در 3 شيفت كاری به توليد مواد ضدعفونی‌كننده برای تامين نيازهای بهداشتی مردم پرداختند، قدردانی کردند.
ميرمحمدی در جريان اين بازديد، بيان كرد: در سال 99 ، دو بحران مهم تحريم‌ها و بيماری كرونا پيش روی كشور قرار داشت و نام‌گذاری هوشمندانه امسال از سوي مقام معظم رهبری به نام «جهش توليد» نشان می‌دهد كه راه برون‌رفت از اين مشكلات در گرو افزايش توليد محصولات داخلی جهت خدمت مؤمنانه به مردم است.
وی از رعايت اصول و حقوق منابع انسانی در مجموعه گلتاش تقدير كرد و ادامه داد: همواره يكی از مشكلاتی كه اجرای مسئوليت‌های اجتماعی سازمانی وجود دارد، احساسی عمل كردن شركت‌ها است؛ اما اقدامات برنامه‌ريزی شده و با اجتناب از حركت‌های نمايشی گلتاش نشان داد كه اين شركت، بسيار منطقی و كاربردی به مسئوليت‌های اجتماعی خود عمل كرده است.
مدير روابط عمومی گروه توسعه ملی به اقدامات موثر گلتاش در برندسازی مجدد، اشاره و اضافه كرد: ايجاد خلاقيت در محصولات و پويایی توليد به همراه تعامل دوجانبه با مشتريان، موجب شده كه گلتاش هميشه حرف تازه‌ای در بازار و رقابت با سايرين داشته باشد.
ميرمحمدی با اشاره به دعوت رهبر معظم انقلاب به پويش«رزمايش همدلی»، افزود: ايران همدل امروز در گلتاش اتفاق افتاده است و تلاش جهادگران گمنام توليد موجب شد تا از نيمه اسفندماه سال گذشته گلتاش به اين پويش ملی بپيوندد؛ كارگرانی كه بی‌منت و در تعطيلات نوروز از حضور در كنار خانواده‌های خود گذشتند تا آرامش را برای كشور به ارمغان بيآورند.
او با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه وحدت و هم‌دلی است، اظهار كرد: از خود گذشتگی كاركنان گلتاش و تمامی تلاشگران عرصه توليد و مبارزه با بيماری كرونا در تاريخ ثبت می‌شود و مردم فراموش نخواهند كرد كه در روزهايی كه هراس جان وجود داشت، چه كسانی چرخ‌های توليد را به حركت درآوردند.
مدير روابط عمومی گروه توسعه ملی به مديريت هوشمندانه و جهادی توسعه صنايع بهشهر اشاره و ابراز كرد: از ابتدای شيوع كرونا در كشور مديريت اين شركت، تمركز توليد را برای مقابله با بيماری كرونا به افزايش توليد محصولات ضدعفونی‌كننده معطوف كرد و مجدانه خواستار افزايش توليد اين مواد شد
 مواد ضدعفونی‌كننده بيش از يك و نيم ميليون خانوار را تامين می‌كنيم
در ادامه اين بازديد، يزدان كرمی مديرعامل گلتاش گفت: گزارش‌های مالی سال 98 نشان می‌دهد كه در سال«رونق توليد» گلتاش توانسته است، رشد توليد 35 درصدی را نسبت به سال پيش از آن ثبت كند؛ ضمن اينكه شركت در سال 98، رشد 128 درصدی سود را نشان مي‌دهد.
كرمی با اشاره به اينكه سال گذشته 50 نفر نيرو انسانی نيز به اين مجموعه اضافه شده است، اضافه كرد: آمارها نشان می‌دهد كه طی ماه‌های بهمن و اسفند شاهد رشد چشمگيری در توليد محصولات شوينده بوده‌ايم و از ابتدای اسفند كه بيماری كرونا در ايران شيوع پيدا كرد، اقدامات بسياری برای افزايش توليد مواد ضدعفونی‌كننده انجام شد.
مديرعامل گلتاش خبر داد: از ابتدای شيوع كرونا، خطوط توليدی آماده توليد مواد ضدعفونی‌كننده شدند و در اين مدت، افزون بر تولید بیش از 400 هزار ليتر مواد ضدعفونی‌كننده، شرکت گلتاش تبدیل به بزرگترين توليدكننده ژل ضدعفونی کشور شد و نياز بيش از يك و نيم ميليون خانوار ایرانی به اين مواد را تامین کرد.
به گفته كرمی، امسال كه از سوي مقام معظم رهبری به نام«جهش توليد» نام‌گذاری شده است، ركوردهای توليد بسياری در گلتاش جابه‌جا شده است؛ به نحوی كه حجم فروش شركت در سال مالی جاری كه از دی‌ماه آغاز شده است نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 10 درصد و ارزش فروش 41 درصد افزايش يافته است. همچنين در اين مدت، براي 20 نفر هم اشتغال ايجاد شده است.
وی در ادامه به انجام مسئوليت‌های اجتماعی توسط گلتاش اشاره و اظهار كرد: پس از همه‌گيری كرونا در كشور، 11 هزار بسته محصولات بهداشتی به كادر درمانی اصفهان، 85 هزار بسته به اقشار كم‌درآمد، 12 هزار بسته به نيازمندان و 15 هزار بسته به كميته امداد و بهزيستی استان اهدا شده است. همچنين، 5 هزار ليتر مواد ضدعفونی‌كننده نيز برای ضدعفونی كردن معابر شهرستان مباركه صرف شده است.
مديرعامل گلتاش با تقدير از كارگران تلاشگر اين شركت كه به صورت شبانه‌روزی و حتی در روز يك فروردين دست از كار نكشيدند، مطرح كرد: اكنون كه حدود 80 روز از شيوع اين بيماری در كشور می‌گذرد، توليد محصولات شوينده و ضدعفونی‌كننده به صورت 3 شيفت در گلتاش ادامه دارد و اين شركت بزرگترين توليدكننده ژل ضدعفونی‌كننده در كشور است.
كرمی اعلام كرد: سال گذشته گام‌های مناسبی جهت ايجاد تنوع، بهينه‌سازی و فرمولاسيون براي رقابت با محصولات مشابه خارجی و برندهای داخلی برداشته شده و به همين دليل سرمايه‌گذاری مناسبی در بخش تحقيق و توسعه لوازم آرايشی و بهداشتی انجام شده است كه توليد دو نوع كِرِم از جمله نتايج آن محسوب می‌شود.
به گفته وی، شركت گلتاش برای توليد مواد اوليه پَرتيراژ ادوات بسته‌بندی خود، سرمايه‌گذاری كرده است.
مديرعامل گلتاش در انتها از حمايت‌های شركت توسعه صنايع بهشهر و گروه توسعه ملی تقدير كرد و گفت: بخش بزرگی از افزايش و جهش توليدی كه در گلتاش اتفاق افتاده، مرهون پشتيبانی اين شركت‌ها است و اكنون هيچ مشكلی براي افزايش توليد وجود ندارد و تنها نگرانی تامين مواد اوليه محسوب مي‌شود.
سيد بهالدين بنی طبا مدير روابط عمومی شركت توسعه صنايع بهشهر نيز با ابلاغ تشكر مديرعامل اين شركت از كاركنان گلتاش، بيان كرد: امروز شاهد تلاش شبانه‌روزی يك تيم مديريت شده هستيم كه به درستی نياز مردم را شناسايی كرده و با برنامه‌ريزی به موقع اجازه نداده است كه در يكی از سخت‌ترين برهه‌های تاريخی كشور، كمبود مواد ضدعفونی‌كننده احساس شود و دست سودجويان كوتاه شد
در پايان این بازدید یک جلد کلام الله مجید از سوی مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی به پاس خدمات این مجموعه در مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا، به مدیرعامل شرکت گلتاش به نیابت از تمامی کارکنان اهدا شد.
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :